vrijdag 9 november 2012

Un petit about the boutique.

in dit artikel wil ik jullie een beetje 'about the boutique' vertellen, dat leek me wel zo handig aangezien dat eigenlijk ook is waar mijn hele blogg overgaat!



helaas heb ik daar zelf vandaag geen tijd voor, ik ga namelijk elke zaterdag werken in de boutique! dus daarom leek het me leuk om deze eervolle taak van het schrijven eens aan iemand anders te overhandigen. 

vanaf dit moment zal dit bericht niet langer meer verder getypt worden door mij, maar door een heuze bekende, proffecionele blog-STER, Victoria Wanders! ! (www.fashionbloggers.nl)

ik hoop dat jullie het leuk vinden, veel plezier met Victoria, dan ga ik nu snel de winkel openen! hihi!
tot gauw! au revoir,

laila. 
ps: vergeet niet om een berichtje achter te laten! daar word ik blij van :)


Victoria typt het volgende:

' Een tijdje geleden werd ik benaderd door Laila uit Maastricht. Ze had via via over Fashionbloggers.nl gehoord en op die manier kwam ze bij mij terecht. Via facebook nam zij contact met mij op om iets af te spreken...
Een week geleden ben ik samen met mijn BFF naar Maastricht gereden. Gelukkig waren we samen, want omg wat hebben we er lang over gedaan…! We hadden maar twee uurtjes geslapen die nacht en onderweg zat alles, maar dan ook echt alles tegen… Maar we hebben het gehaald! Toen we in Maastricht aankwamen hadden we meteen een “vakantie gevoel”. Heerlijk zonnetje, veel mensen, overal terrasjes en gezellige winkeltjes...

Op het moment dat we aankwamen waren we moe, bezweet en niet lekker. Normaal gesproken is het ook nog eens zoeken naar een parkeergarage of parkeerplek, maar hier kon je heerlijk luxe voor de deur parkeren (overigens wel betaald, maar niet zoveel als in Amsterdam). Zodra we bij La Neuvieme Paris binnenkwamen waren we de lange reis vergeten, werden we rustig en kregen we weer energie... Je voelt je er direct ''thuis''.
We werden heel vriendelijk welkom geheten door zowel Tania (de eigenaresse) als door Laila en er werd ons meteen iets te drinken aangeboden. Daarnaast hadden we zelfs de keuze uit overheerlijke truffels en gedroogd fruit.

La Neuvieme Paris, een dames-boutique, opende haar deuren op 09.09.2010. De winkel is vernoemd naar de wijk in Parijs waar eigenaresse Tania 14 jaar heeft gewoond. Daar kwam zij in aanraking met het stijlvolle, modebewuste Parijs. Hier proefde Tania “de goede smaak en magie van mode”, zoals Tania zelf omschrijft. Een vleugje van deze magie wilde ze meenemen naar Maastricht! En naar ons zeggen, is dat zeker gelukt, aangezien we een echt "vakantiegevoel" hadden…!! Laila is haar rechterhand en helpt en ondersteunt Tania met alles. Ze is pas 16 jaar maar weet precies waar ze over praat en wat ze doet. Laila kwam 1.5 jaar geleden in de winkel terecht om iets te kopen en is daarna eigenlijk nooit meer vertrokken. Nog altijd werkt zij hier met veel plezier.
La Neuvieme Paris straalt warmte en gezelligheid uit. Als je er langs loopt en naar binnen kijkt, wil je gelijk naar binnen. Het is de moeite waard! La Neuvieme biedt een ruime keuze van labels uit verschillende landen aan, zoals Frankrijk, Zweden en Denemarken. Je vindt er van alles, zowel de basics als nieuwe frisse merken; ACNE, American Retro, BY TI MO, Style Butler, Nmbr Nine, Fine en Corpus Christi. Een ruime collectie, voor ieder wat wils. Of je nu op zoek bent naar een simpele outfit voor thuis, een outfit voor een verjaardag of een party-outfit... Voor jong en oud, je slaagt sowieso en je zal zeker niet met lege handen naar buiten gaan. Ontzettend gave jasjes, stoere leren broeken, prachtige stoffen, kledingstukken van zowel echt bont als eco bont, schoenen en sieraden.

Corpus Christi is een ontzettend mooie sieradenlijn met een ruige, maar ook lieve uitstraling en bestaat uit 18 karaats goud. Zo wordt er veel gecombineerd met ruige en zachte accenten zoals bloementjes, kleurtjes, parelmoer of een mooie steen. Als vrouw zijnde kan je dit niet laten liggen en moet je iets hebben. Ook hierin is er een brede keuze. Prijzen liggen tussen de 39 en 400 euro.

Tania's favo merk is ACNE, hier slaagt zij zelf ook altijd. ACNE heeft verschillende items, van classy truitjes tot stoere jasjes en schoenen. Voor klanten is het overigens ook mogelijk om via de webshop iets te laten bestellen en op te halen bij La Neuvieme. Mocht jouw item niet meer in de winkel hangen, neem dan een kijkje op de website en bestel yours.


Naast kleding, schoenen en sieraden is er ook keuze uit Eau de Parfum. Verschillende heerlijke luchtjes, voor zowel mannen als vrouwen. 
Molecul01 is de favoriet van La Neuvieme haar vaste klantenkring. Dit is opgebouwd uit verschillende moleculen waardoor de geur door de dag heen zal veranderen.
La Neuvieme Paris is elegant, uitdagend maar classy en straalt typisch de Franse style uit. Een heerlijke winkel om rustig rond te snuffelen en te shoppen zonder vervelend te worden gestoord door verkopers die je iets willen aansmeren. Nee, hier kan je rustig je gang gaan en jouw favo item(s) uitzoeken. Daarnaast staan Tania en Laila voor je klaar wanneer je vragen hebt.

Wij willen nogmaals Tania en Laila reuze bedanken voor de leuke middag. Helaas konden we niet langer blijven i.v.m een andere opdracht. Maar we komen zeker terug! 
Nous l'aimons….!
Ik hoop dat jullie door mijn verhaal en de foto's langs gaan bij Tania en Laila en ik ben benieuwd wat jullie aankopen zijn geworden.
Let me know en stuur me eventueel foto's, me like! ♥
Shop till u drop, ladies….! 
With Love,
Victoria ' 
bekijk Victoria op facebook! klik hier!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post!!! Dat heb je heel erg leuk aangepakt!
    Werkse vandaag! Ik zal je uiteraard ook gaan volgen ;)

    Liefs, Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Gave outfits heb je aan! x Elma
    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen

naam:
bericht: