woensdag 14 november 2012


OOTD 2. Avelon <3 Acne!

Bij deze presenteer ik jullie... Mijn 2e outfit of the day bloggpost: het flamingo-hinkeldansje!


Zoals je aan de foto hierboven wel kunt zien, ben ik daar heel erg blij om!
Als je meer wilt weten over dit traditionele flamingo-hinkeldansje dat ik hier doe, laat me dat dan even weten in een berichtje. Dan laat ik het voorlopig nog maar eventjes alleen houden bij de outfit. :)

vest Avelon, Shoes Acne

Ik draag hier een super lekker zacht 'herfstblaadjesbruin' kleurig vest van Avelon.
Op het labeltje staat: 

 Price: €259,-
Style : Sharing
Color : Coffee

Ik drink mijn koffie altijd zwart, ik hou van espresso, en nog meer van om het uit te spreken als eXpresso. Dan klinkt het zo lekker sterk, en tussen mijn oren krijg ik er dan ook, nog meer energie door! Hihihi.
Maar zwarte koffie is veel donkerder dan dit vestje, dus vandaar dat ik vind dat ik het recht heb om de naam coffee, te veranderen in 'herfstblaadjesbruin'. Dan weten we tenminste waar we het over hebben.:)
En wat betreft dat 'Sharing' gedeelte, dat heb ik dan bij deze gedaan!



het aller mooiste aan dit vestje is eigenlijk de achterkant. het onderstuk is namelijk van een hele mooie lichtroze zijde. ik vind dat het een super mooi effect geeft, alsof je een vestje over een zijden blouse aan hebt.

aangezien ik niet zo heel erg groot ben, heb ik hem gewoon als jurkje gedragen over een dikke wollen maillot. Als de gemiddelde mens dit zo zou doen, zou het misschien nogal een pikante boel worden, maar gelukkig is hij ook erg leuk op een broek!



Schoenen die ik hierbij draag zijn van Acne. de 'Roxy Ankle Platform Boots' in het zwart. ze zijn eigenlijk heel eenvoudig, maar ik vind ze zo mooi! en gelukkig lopen ze door dat kleine platform nog redelijk comfortabel! het lijkt zelfs een beetje alsof je zweeft, omdat je van boven af het platform niet kunt zien.
dit is een van de grote traditionele flamingo-huppel dans geheimen :).

ik ben heel erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden! laat een berichtje achter, dan heb ik iets leuks om te lezen :)


dit was dan mijn 2e ootd, ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
volg mijn blogg, voor meer van dit soort dingen, en andere gekke traditionele dansjes!

Au revoir,
liefs laila.
 
                    



18 opmerkingen:

  1. Geweldige outfit, leuke foto's ook :)
    Volg je nu!

    Doe je mee met mijn giveaway? Je maak dan kans op €25 shopt te goed in de webshop Sans-Online.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je dansje haha :-)
    Leuke outfit trouwens! Je vest is echt ontzettend mooi.

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk lailaa! Als ik geld had kocht ik die schoenen! En dat vest is super mooi
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit en je schrijft ook ontzettend leuk!
    Ga zo door! Xx Eva

    Www.creativityandchocolate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outift, love the booties!
    xoxo
    www.lesismoreblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! Heel mooi vest :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij volgen je nu ook!
    Je hebt trouwens je layout aangepast, toch? :)

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thank you very much :D I saw a comment of you on an other blog and this is how I got to your blog! Actually I'm from Switzerland :D I'm following you back now :D

    And seriously, this Sweater is totally amazing!! :D

    Love,
    the fashion nerd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oe Switzerland, that's even more great!
      thank you for following,
      i'm looking forwart to your comming posts,

      liefs, laila

      Verwijderen
  9. Dat vestje vind ik echt heel mooi, zit bijzonder in elkaar! En je flamingo danspasje is geweldig haha. Leuke outfit en leuke blog heb je! (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love that sweater. It's so unique and it looks so good on you.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie outfit!

    www.denbelle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

naam:
bericht: